Ми дбаємо про якість нашої продукції та довіру клієнтів. Усі товари проходять контроль якості перед відправленням.
Відповідно до законодавства України (постанова КМУ №172 від 19.03.1994 р., ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»), харчові продукти, біологічно активні добавки та товари для особистого користування належної якості не підлягають поверненню чи обміну.
1. Повернення товару неналежної якості
Ви маєте право звернутися до нас у разі отримання:
- пошкодженого товару;
- товару з простроченим терміном придатності;
- товару, що не відповідає замовленню.
У такому випадку ми зобов’язуємось:
- замінити товар на аналогічний належної якості, або
- здійснити повернення сплачених коштів на Ваш рахунок.
2. Умови прийняття повернення
Для підтвердження неналежної якості необхідно:
- повідомити нас протягом 24 годин з моменту отримання товару;
- надати фото/відео з дефектом чи пошкодженням;
- зберегти упаковку та етикетку товару.
3. Порядок повернення коштів
- Повернення здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту узгодження ситуації.
- Гроші повертаються на банківський рахунок, з якого була здійснена оплата.
- У разі повернення неналежного товару витрати на доставку компенсує наша компанія.
4. Важливо
- Якщо під час отримання замовлення на відділенні «Нової пошти» Ви помітили пошкодження упаковки, рекомендуємо скласти акт із працівником служби доставки.
- Продукція належної якості поверненню та обміну не підлягає, що відповідає чинному законодавству України.
📧 Для звернень щодо повернення чи обміну пишіть нам на email: health.by.jonas.damkus@gmail.com
📞 Телефон: +380 93 003 44 91
ФО-П
Код отримувача:
Рахунок отримувача:
Назва банку: